Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia kontaktujemy się telefonicznie z klientem w celu potwierdzenia zamówienia.

  • Produkty dostępne w magazynie wysyłane są najczęściej do 48 godz. od złożenia zamówienia.
  • Termin realizacji produktów niedostępnych w magazynie podany jest każdorazowo w opisie produktu.
  • Produkty wykonywane na zamówienie tj. łóżka tapicerowane oraz materace dostarczane są w terminie do 40 dni roboczych.
  • W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych termin ten nie powinien przekroczyć 40 dni roboczych.
  • W przypadku wybrania opcji za pobraniem towar wysyłany jest w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia.
  • Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia przez Paczkomaty InPost przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie w przeciągu kilku dni roboczych od momentu nadania paczki. Zazwyczaj zajmuje to do 2-3 dni roboczych. Nie zapomnij napisać nazwę paczkomatu, gdzie chcesz odebrać paczkę.
  • Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD, lub firma transportowa- czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 1-5 dni roboczych.
  • Jeżeli wybrałeś odbiór osobisty w siedzibie zapraszamy po odbiór zamówionego towaru po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 720 801 300 lub mailowym biuro@lux-relax.pl

Odbiór pod adresem:
Salon LUX-RELAX
ul. Lipnicka 51
43-300 Bielsko-Biała

Płatność kartą lub gotówką.

poniedziałek – piątek 10:00 – 19:00
sobota – 10:00 – 16:00

Uwaga! W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie, Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania w tym ustalenia innego terminu realizacji zamówienia.
Dostawę realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dostawa wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.